петак, 3. децембар 2010.

Hello World! Meet Amarilis

Na pravom ste mestu!

Posle toliko radnih biografija, koje ste pročitali, konačno srećete pravu osobu.

Ostali ste bez reči, zanemeli.
Opet ste na pravom mestu.
Amarilis ima dovoljno reči, priča i ideja za sve Vas!

Hoćete engleski, nemački jezik, Amarilis je prava osoba za Vas, progovorićete, ma propevaćete vrlo brzo.

Sve što želite da znate - pitajte!
Naravno za godine me nećete pitati, prvo, nije pristojno, drugo šta Vas briga. Vreme leti, zar nemate ništa pametnije šta bi želeli da pitate? Ne, evo ja ću da Vam kažem:

Writing Is My Passion. Naravno, da Vam neću reći šta i gde sam sve pisala, van svojih blogova, Vaša tajna je sigurna.

FREELANCE je moj način života.

EDUCATION je moja misija.

Moji učenici i moji čitaoci su moja Inspiracija.

VURTUAL REALITY je mesto, gde ćete me uvek naći.

Kompjuterska pismenost se podrazumeva.

Za svoj rad, Amarilis je i nagrađivana.

Za kraj, naravno, slobodno Send me email

amarilis.online@gmail.com


Na pravom ste mestu!

1 коментар: